باغ پرندگان اصفهان

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

باغ پرندگان اصفهان با بیش از 5000 پرنده از 130 گونه مختلف از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان می‌باشد. هرگز تجربه شاد قدم زدن در میان فضاهای سبز با درختان بلند این باغ و شنیدن صدای بهشتی سمفونی پرندگان مختلف را از دست ندهید.

باغ پرندگان اصفهان | میزبان بلیط

درباره باغ پرندگان اصفهان

در سال 1375، شهرداری اصفهان باغ پرندگان را تأسیس کرد و تا کنون این مکان زیر نظر سازمان تفریحی و رفاهی شهرداری می باشد. این باغ دارای مساحتی بیش از 17000 متر مربع است و دارای یک حصار توری بزرگ در اطراف آن است که پرندگان را قادر می سازد آزادانه در داخل باغ پرواز کنند. البته پرندگان شکارچی مانند عقاب، شاهین و جغد به دلیل امنیت سایر پرندگان نمی‌توانند خارج از قفس زندگی کنند.

در این باغ می‌توانید بیش از 5000 پرنده را ببینید که از ایران و کشورهای دیگر مانند استرالیا، اندونزی، چین و تانزانیا جمع آوری شده‌اند. در این باغ امکاناتی برای انواع پرندگان وجود دارد. برکه‌ای زیبا برای پرندگان آبزی مانند اردک، فلامینگو و پلیکان.

قفس‌های شیشه‌ای با ویژگی‌های خاص نظیر گلخانه برای پرندگانی مانند طوطی که توانایی زندگی در هوای سرد زمستانی اصفهان را ندارند. قفس‌های فلزی برای نگهداری پرندگان شکارچی مانند عقاب، جغد و شاهین. صخره‌هایی برای پرندگانی نظیر کبک و بلدرچین که بومی مناطق صخره‌ای و بیابانی هستند. فضای سرسبز برای پرندگان جنگلی مانند طاووس و قرقاول از دیگر قسمت‌های این باغ است.

موقعیت مکانی باغ پرندگان اصفهان

باغ پرندگان اصفهان در داخل پارک جنگلی ناژوان واقع شده است. بنابراین، می‌توانید از آکواریوم اصفهان، باغ خزندگان، تله کابین، مسیر دوچرخه سواری و سایر جاذبه‌های اطراف آن دیدن کنید. همچنین می توانید از کنار رودخانه زیبای زاینده رود لذت ببرید. اگر از سمت شرق کنار رودخانه را دنبال کنید، سی و سه پل و پل خواجو را نیز خواهید دید.

هتل‌های نزدیک به باغ پرندگان اصفهان

هتل آسمان، هتل اصفهان، هتل جلفا، هتل سنتی میناس، هتل سنتی سرای وصال، هتل خانه کشیش و هتل پارسیان کوثر از نزدیکترین هتل‌ها به باغ پرندگان هستند.

رستوران‌های نزدیک به باغ پرندگان اصفهان

هتل ناژلند، رستوران نارمان باربیکیو، رستوران خوش نشین، باغ رستوران کافه جوجه، آشکده و کبابی ناژوان، رستوران ترمه، رستوران دورهمی، رستوران گل یاس، رستوران تک و باغ رستوران هزار دستان از نزدیکترین رستوران‌ها به باغ پرندگان هستند.

سوالات متداول در رابطه با باغ پرندگان اصفهان

آدرس دقیق باغ پرندگان اصفهان عبارتست از: اصفهان، ناژوان، بلوار آتشگاه، خیابان ناژوان.

باغ پرندگان اصفهان تمامی روزهای هفته باز است و در نیمه اول سال از 9 تا 19 و در نیمه دوم سال از 8:30 تا 16:30 امکان بازدید هست.

هزینه بلیط ورودی برای هر گردشگر 30 هزار تومان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *