فرم رزرو اتاق هتلهای داخلی و خارجی
قوانین رزرو اینترنتی هتل و قوانین لغو رزرو هتل
ایجاد اختلال: کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
اطلاعات و مشخصات هتلها: مسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده میگردد، اعم از قیمت اتاقها، روش محاسبهی عوارض و حق سرویس، صبحانه برای اتاقها، استخر و سونا، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهدهی هتل میباشد، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرارداده شده است، مسافرینی كه كوچكترین شك و تردیدی در خصوص اطلاعات ذكر شده دارند، باید قبل از تصمیمگیری در خصوص رزرو، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینكه این شبكه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد، مسافرین باید خود از طریق مبادی كه به همین منظور ایجاد گردیدهاند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شمارهی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.
ورود به شهر و اقامت در هتل: این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن، كیفیت اتاق، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد، لیكن در نظرسنجیهایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد،(بصورت ارسال به ایمیل شبكه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات، تمامی آنها به اتحادیه هتلها منعكس خواهد شد و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت.
قوانین کنسلی رزرو: مسافرین محترم حتماً قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.
قوانین کنسلی از طرف مرکز:
۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند، علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتلها محدود میباشد تاخیر در واریزی وجه میتواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حد امکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده میشود.
۲- در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو، به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز، رزرو نهایی شده با اعلام مرکز کنسل گردد ،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده میشود.
قوانین کنسلی از طرف مسافر:
۱- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف میگردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور پشتیبان رزرو خود اطلاع دهند.
۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتلها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع میشود) که قانوناً موجب عدم پذیرش میهمان در هتل میشود به عهده میهمان میباشد.
۳- رزروهای نوروزی و رزروهای ایام پیک(تابستان، تعطیلات، اعیاد، شهادت ائمه اطهار و…ایام پیک میباشد) به هیچ عنوان کنسل نمیشود و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمیشود.
۴- رزروهای مربوط به هتلهای کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور میباشند و هتلهایی که در قالب خدمات تور ارائه میگردد به هیچ عنوان کنسل نمیشود.
۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتلها وجود ندارد و این قوانین بین شهرها و هتلها در ایام مختلف متفاوت میباشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و مرکز نقشی در تعیین میزان کنسلی ندارد.