معرفی فرودگاه بوشهر

فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران می‌باشد که پیش از انقلاب پروازهای زیادی در آن انجام می‌شد. این فرودگاه (با کد ایکائو: OIBB و کد پاتا: BUZ) دارای دو باند به طول 4470 و 4469 متر می‌باشد که در ارتفاع 21 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

فرودگاه بوشهر | میزبان بلیط

درباره فرودگاه شهدای بوشهر

در سال 1298 هجری شمسی، فرودگاه بوشهر احداث و فعال شده است و در سال 1919 میلادی اولین پرواز بین‌المللی فرودگاه به سمت هندوستان انجام گرفت. در سال‌های پیش از انقلاب، شرکت‌های هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلستان و همچنین کی‌ ال‌ ام هلند در این فرودگاه برنامه پروازی داشتند.

موقعیت فرودگاه شهدای بوشهر

فرودگاه بوشهر در منطقه نظامی بلوار جانبازان(بلوار امام رضا) واقع شده است و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس می‌باشد.

ترمینال‌های فرودگاه شهدای بوشهر

فرودگاه بوشهر دارای دو ترمینال می‌باشد که این ترمینال‌ها عبارتند از:
-ترمینال پروازهای داخلی که پرواز به مقصد شهرهای داخلی تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و خارک در آن انجام می‌گیرد.
-ترمینال پروازهای خارجی که پرواز به مقصد شهرهای خارجی تفلیس و دبی در آن انجام می‌گیرد.

ایرلاین‌های مستقر در فرودگاه شهدای بوشهر

هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی ساها، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی وارش و هواپیمایی آسمان از ایرلاین‌های مستقر در فرودگاه شهدای بوشهر هستند.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه شهدای بوشهر

هتل و مهمانپذیر ایران، هتل آپارتمان آسمان، هتل آسمان 2، هتل دریاکنار، هتل پلاس، هتل یاس، هتل پرواز بوشهر، هتل سیراف، هتل سعدی، هتل آپارتمان سروش، هتل آپارتمان هیرون و هتل جهانگردی دلوار بوشهر از هتل‌های نزدیک به فرودگاه شهدای بوشهر هستند.

رستوران‌های نزدیک به فرودگاه شهدای بوشهر

رستوران پسر شمالی، رستوران میداف، کافه و فست فود فانوس، رستوران خلیج فارس، رستوران ستاره، رستوران نخلستان، رستوران دهداری، رستوران بوشهر غذا و پیتزا ایتالیایی تورین از جمله رستوران‌های نزدیک به فرودگاه شهدای بوشهر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *