معرفی فرودگاه شهرکرد

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

فرودگاه شهرکرد به عنوان مرتفع‌ترین فرودگاه ایران می‌باشد که در حال جاضر تنها به شهرهای تهران و مشهد پرواز دارد.

این فرودگاه (با کد ایکائو: OIFS و کد یاتا: CQD) دارای یک باند به طول 3005 متر و عرض 45 می‌باشد که در ارتفاع 2049 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

معرفی فرودگاه شهرکرد | میزبان بلیط

درباره فرودگاه شهرکرد

در سال 1372، طرح مطالعاتی احداث فرودگاه شهید استکی شهرکرد آغاز گردید. در سال 1374، عملیات اجرایی فرودگاه شروع شد و در سال 1378، عملیات اجرایی فرودگاه به پایان رسید.

در اول تیر سال 1378، اولین پرواز داخلی این فرودگاه توسط هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد تهران انجام شد. همچنین در سه مهر سال 1381، اولین پرواز بین‌‌المللی این فرودگاه به کشور کویت صورت گرفت.

خرید بلیط هواپیما شهرکرد به تهران

موقعیت فرودگاه شهرکرد

فرودگاه شهید استکی شهرکرد در 5 کیلومتری جنوب شهرکرد به مساحت ۳۵۰ هکتار واقع شده‌ است و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس می‌باشد.

ترمینال‌های فرودگاه شهرکرد

فرودگاه شهید استکی شهرکرد تنها دارای یک ترمینال می‌باشد که کلیه پروازهای این فرودگاه از طریق این ترمینال انجام می‌شود. امکانات موجود در این ترمینال شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، چرخ دستی حمل وسایل و بوفه می‌شود.

ایرلاین‌های مستقر در فرودگاه شهرکرد

هواپیمایی ماهان، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی کارون و هواپیمایی پارس از ایرلاین‌های مستقر در فرودگاه شهید استکی شهرکرد هستند.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه شهرکرد

هتل پارسیان آزادی، هتل جهانگردی شهرکرد و هتل آپارتمان دامون از نزدیکترین هتل‌ها به فرودگاه شهید استکی شهرکرد هستند.

رستوران‌های نزدیک به فرودگاه شهرکرد

رستوران شمال شهر، رستوران پارساوا، کافه رستوران چکمه، رستوران نفیس و رستوران پالیز از جمله نزدیکترین رستوران‌ها به فرودگاه شهید استکی شهرکرد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *