بلیط هواپیما خارجی

بلیط هواپیما خارجی با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

خرید بلیط هواپیما خارجی

بلیط هواپیما ترکیه

بلیط هواپیما عراق

بلیط هواپیما امارات

بلیط هواپیما ارمنستان

بلیط هواپیما قطر

بلیط هواپیما عمان

بلیط هواپیما کویت

بلیط هواپیما عربستان

بلیط هواپیما بحرین

بلیط هواپیما ایران

رزرو بلیط هواپیما خارجی

-با میزبان بلیط به تمامی پروازهای خارجی دسترسی خواهید داشت. به راحتی می‌‎توانید پرواز مورد نظرتان را جستجو کنید و هزینه آن را با کارت‌های شتاب پرداخت کنید.

-میزبان بلیط برای همه‌ی شهرهای جهان که فرودگاه دارند امکان خرید بلیط را فراهم آورده است و برای خرید بلیط ارزان تنها لازمست که مبدأ و مقصد موردنظرتان را داخل قسمت جستجو وارد کنید تا به ترتیب از قیمت ارزان به بالاترین قیمت پروازها را مشاهده کنید.

-میزبان بلیط به صورت تخصصی در رابطه با بلیط هواپیما خارجی فعالیت دارد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان خارجی کافی است که در قسمت جستجو شهر مبدأ و مقصدتان را وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ، کلیه پروازها به ترتیب ارزان به گران ظاهر می‌شود. این سایت مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای بلیط هواپیما به مشتریانش ارائه می‌دهد.

-برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی از شهرهای پر رفت و آمد نظیر استانبول، دبی، کویت، لندن، پاریس، پکن، مسکو، آنتالیا، آنکارا، دوحه و مسقط بهتر است که حداقل 3 هفته قبل از حرکت رزرو کنید تا قیمتی کمتر از میانگین دریافت کنید. اما برای شهرهای کم رفت و آمد نظیر غازی عینتاب، دیاربکر، فونیکس، صحار و … به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما لحظه آخری خارجی با قیمت مناسب تهیه کنید.

–قیمت بلیط هواپیما خارجی در ماه شهریور و بهمن گران‌تر از ماه‌های دیگر می‌باشد و در ماه تیر و مرداد ارزان‌ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما خارجی است.

-علاوه بر بلیط هواپیما خارجی در میزبان بلیط می‌توانید هتل‌های خارجی و تورهای خارجی تهیه کنید. تمامی هتل‌های خارجی در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و حتی تورهای ترکیبی ارائه می‌شود.

قیمت بلیط هواپیما خارجی

قیمت بلیط هواپیما خارجی از جمله موضوعاتی است که برای هر سفرکار و گردشگری باید در نظر گرفته شود. قیمت بلیط هواپیما خارجی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که در ادامه به بررسی این عوامل و تأثیر آنها بر قیمت بلیط می‌پردازیم.

یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت بلیط هواپیما خارجی، فاصله مسافت بین مبدأ و مقصد است. معمولاً هرچقدر فاصله بین مبدأ و مقصد بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر می‌شود. به عنوان مثال، قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی کمتر از قیمت بلیط هواپیما تهران به لس آنجلس است.

عوامل دیگری که بر قیمت بلیط هواپیما خارجی تأثیر می‌گذارند، شامل فصل سفر، تعطیلات، روزهای غیر کاری و انتخاب شرکت هواپیمایی است. در فصل‌های پربارش و یا تعطیلات، قیمت بلیط هواپیما معمولاً بالاتر است. همچنین در روزهای غیر کاری مانند آخر هفته، قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش می‌یابد. همچنین، هر شرکت هواپیمایی قیمت‌گذاری خود را بر اساس سیاست‌های خود تعیین می‌کند. برخی شرکت‌های هواپیمایی با ارائه خدمات بیشتر و راحتی بیشتر، قیمت بیشتری را از مسافران دریافت می‌کنند.

عوامل دیگری که می‌توانند بر قیمت بلیط هواپیما خارجی تأثیر بگذارند، شامل تعداد و نوع پروازها، زمان پرواز، کلاس بلیط و تاریخ خرید بلیط است. در صورتی که تعداد پروازهای مستقیم بین دو مقصد بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما کاهش می‌یابد. همچنین، پروازهای شبانه معمولاً ارزان‌تر از پروازهای روزانه هستند. کلاس بلیط نیز بر قیمت بلیط تأثیر می‌گذارد، به عنوان مثال، بلیط در کلاس اقتصادی ارزان‌تر از بلیط در کلاس تجاری است. همچنین، تاریخ خرید بلیط نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد. هر چه زمان خرید بلیط نزدیک‌تر به تاریخ سفر باشد، قیمت بلیط هم بیشتر می‌شود.

در کل، قیمت بلیط هواپیما خارجی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که باید قبل از خرید بلیط به آنها توجه کرد. بررسی این عوامل و انتخاب بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما، می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه سفر کمک کند.

سؤالات متداول در رابطه با بلیط هواپیما خارجی

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی بستگی به مقصد مورد نظرتان و زمان سفرتان دارد. اگر مقصدتان از مسیرهای پر رفت و آمد نظیر بلیط هواپیما تهران استانبول باشد باید حداقل 3 تا 4 هفته زودتر اقدام کنید.

ولی اگر مسیرهای کم رفت و آمد نظیر بلیط هواپیما تهران نیویورک باشد هر چقدر نزدیک به زمان پرواز باشد ارزان تر است.

همچنین بستگی به زمان پرواز دارد برای نمونه می‌توان به بلیط هواپیما تهران دبی اشاره کرد که در زمستان به دلیل رفت و آمد زیاد باید، سه تا 4 هفته زودتر اقدام کنید. ولی در تابستان رفت و آمد کمتری هست و هر چه به زمان پرواز نزدیکتر باشد قیمت ارزان‌تر است.

در پروازهای خارجی مقدار بار مجاز وابسته به ایرلاین از 20 تا 30 کیلوگرم است و بیش از این مقدار بار باید هزینه اضافه بار پرداخت کنید. البته با انتخاب کلاس‌های بیزنس و فرست کلاس امکان حمل بار بیشتری دارد. همچنین بعضی از ایرلاین‌های بین‌المللی اجازه حمل دو بسته 23 کیلوگرمی را می‌دهند.

هزینه بلیط در پروازهای خارجی برای کودکان زیر 2 سال برابر با 10 درصد قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسال است. همچنین برای کودکان 2 تا 12 سال برابر با 75 درصد از قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسال می‌باشد.

در میزبان بلیط، امکان استرداد وجه در صورت کنسل کردن بلیط وجود دارد. در پروازهای خارجی با توجه به ایرلاینی که از آن بلیط را رزرو کرده‌اید مبلغی بین 20 تا 80 درصد از قیمت بلیط هواپیما به عنوان جریمه استرداد کسر می‌گردد. هر چه زمان کنسلی بلیط به زمان پرواز نزدیک‌تر باشد، درصد کمتری از قیمت بلیط هواپیما برگردانده می‌شود.

امکان تغییر نام بعد از خرید بلیط هواپیما خارجی به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد.

هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی امکان انتخاب صندلی تا 24 ساعت پیش از پرواز وجود دارد. البته برخی از ایرلاین‌های خارجی در زمان خرید بلیط، امکان انتخاب صندلی وجود دارد.

قیمت بلیط هواپیما خارجی سیستمی، ثابت و قابل استرداد می‌باشد و قیمت بلیط هواپیما برای کودکان پایین‌تر از بزرگسال است. ولی در بلیط هواپیما خارجی چارتری، قیمت بلیط هواپیما به چارتر کننده بستگی دارد و امکان استرداد وجه در صورت کنسلی وجود ندارد. همچنین نرخ کودک و بزرگسال یکسان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *