فرودگاه بین‌المللی کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

فرودگاه بین‌المللی کیش از مهمترین فرودگاه‌های ایران است که روزانه پروازهای داخلی و خارجی متعددی در آن انجام می‌شود. این فرودگاه به دو باند موازی مجهز است که پهنای هر یک از آنها 45 متر است و طول هر باند نیز به 3650 متر می‌رسد.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد | میزبان بلیط

درباره فرودگاه بین‌المللی کیش

در سال 1352، در بلندترین مکان جزیره کیش، فرودگاهی مجهز برای بزرگترین هواپیماها ساخته می‌شود و در سال 1356، ساختمان فرودگاه برای خدمات رسانی به مسافران آماده می‌‌گردد. در 7 آبان سال 1356، با فرود اولین هواپیمای مسافربری کنکورد در فرودگاه کیش به طور رسمی فرودگاه افتتاح می‌شود.

موقعیت مکانی فرودگاه کیش

فرودگاه کیش در شرق جزیره قرار گرفته است و از هر نقطه جزیره با انواع وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی امکان دسترسی به آن وجود دارد.

ترمینال‌های فرودگاه کیش

فرودگاه کیش دارای سه ترمینال می‌باشد که این ترمینال‌ها عبارتند از:
-پروازهای داخلی یک ترمینال مخصوص دارد که از ساعت 6 صبح تا 12 شب، باز بوده و پذیرای مسافران است.
-پروازهای خارجی فرودگاه دو ترمینال مجزا دارد. ترمینال شماره یک برای پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پروازهای ورودی استفاده می‌شود.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه کیش

هتل فلامینگو، هتل شایلی، هتل ویدا، هتل پارسیان، هتل گلدیس، هتل ققنوس، هتل هلیا، هتل آسمان، هتل رویان قائم، هتل آنا، هتل پانوراما، هتل آپارتمان احتشام و هتل لوتوس از نزدیکترین هتل‌ها به فرودگاه کیش هستند.

رستوران‌های نزدیک به فرودگاه کیش

رستوران تاپ، فست فود خانه برگر، رستوران صبای اصفهان، کافه رستوران پارمیدا، رستوران فود هال هشتگ، رستوران وزرا و رستوران تهران از جمله نزدیکترین هتل‌ها به فرودگاه کیش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *