معرفی فرودگاه عسلویه

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

فرودگاه عسلویه به دلیل موقعیت استراتژیک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در راستای بهره‌برداری از منابع نفت و گاز‌ یکی از مهمترین فرودگاه‌های ایران می‌باشد.

این فرودگاه دارای باند پروازی به طول 4 هزار متر و پهنای 45 متر با دو شانه 7/5 متری می‌باشد که امکان نشست و برخاست هواپیماهای غول پیکر را فراهم کرده است.

معرفی فرودگاه عسلویه | میزبان بلیط

درباره فرودگاه عسلویه

در خرداد 1383، پروژه ساخت فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس آغاز شد و در سال 1385 پایان یافت. این فرودگاه به لحاظ سخت افزاری بعد از فرودگاه امام خمینی(ره) مجهزترین فرودگاه کشور است.

این فرودگاه به شهرهای داخلی تهران، مشهد، اراک، گرگان، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، رشت، کیش، ساری و کرمانشاه پرواز دارد. همچنین هر هفته از این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی ماهان به دبی پرواز انجام می‌شود.

موقعیت مکانی فرودگاه خلیج فارس عسلویه

این فرودگاه در 16 کیلومتری جنوب شرقی عسلویه قرار گرفته است و در این فرودگاه تاکسی‌های ویژه عسلویه آماده خدمت رسانی به مسافران می‌باشند.

ترمینال‌های فرودگاه عسلویه

این فرودگاه تنها دارای یک ترمینال می‌باشد که دارای امکاناتی نظیر اینترنت، بانک، گمرک، پلیس گذرنامه، امکانات پزشکی و اورژانس و… است.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه خلیج فارس عسلویه

هتل ساحلی کنگان، هتل آپارتمان رمیله، هتل آپارتمان چریف، هتل بنود، هتل حرا و هتل ریم رام از نزدیکترین هتل‌ها به فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه هستند.

رستوران‌های نزدیک به فرودگاه خلیج فارس عسلویه

رستوران زعفران، رستوران آبشار، رستوران کلاسیک، کافه رستوران سلطان، پیتزا سفیر، فست فود استار، کافه رستوران ما و شهر سوخاری از نزدیکترین رستوران‌ها به فرودگاه خلیج فارس عسلویه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *