هتل ایریانو تهران

خیابان ولیعصر، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان ایرنا، پلاک ۲۱

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

هتل ایریانو تهران با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

هتل ایریانو تهران، یکی از هتل‌های مشهور و بزرگ در شهر تهران است. این هتل در محله‌ی ولی عصر واقع شده و در معابر اصلی شهر به راحتی قابل دسترسی است. هتل ایریانو تهران با طراحی زیبا و مدرن خود، همواره توجه مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری مانند رستوران و کافی‌شاپ است که باعث می‌شود اقامت در این هتل برای مسافران به یک تجربه‌ی لذت‌بخش تبدیل شود. همچنین هتل ایریانو تهران با پرسنل مجرب و با تجربه خود، به مهمانان خود خدماتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا اقامتی مطمئن و رضایت‌بخش را برای مهمانان خود فراهم کند.

در کل، هتل ایریانو تهران یکی از مقصدهای محبوب برای مسافران است که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش در شهر تهران هستند. با امکانات و خدمات متنوع و کیفیت بالا، این هتل توانسته است جایگاه خود را در بازار هتل‌های تهران پر رقابتی تثبیت کند و همواره نظرات مثبتی درباره خود جلب کند. بنابراین، اگر به دنبال اقامتی مطمئن و لذت‌بخش در تهران هستید، هتل ایریانو تهران یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.

رزرو اتاق‌های هتل ایریانو تهران

در سال 1401، هتل ایریانو تهران در خیابان ولیعصر افتتاح شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 40 اتاق و 100 تخت می‌باشد و همچنین از لابی با ظرفیت 20 نفر و رستوران با ظرفیت پذیرایی از 70 نفر برخوردار است.

هتل ایریانو تهران | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ایریانو تهران

یخچال دراور حمام
مبلمان آباژور دمپایی
تلویزیون صبحانه چای ساز
میزتحریر آب رایگان پاورسوئیچ
روم سرویس کمد لباس لوازم بهداشتی
تلفن در اتاق اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق
مینی بار با هزینه شبکه پخش فیلم سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه مطبوع در اتاق سیستم اطفاء حریق در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل ایریانو تهران

لابی فکس فتوکپی
پرینتر روزنامه آسانسور
کافی شاپ اتاق چمدان تلفن در لابی
رستوران بام زنگ هشدار تاکسی سرویس
اینترنت در لابی تلویزیون در لابی خدمات بیدار باش
خدمات خانه داری خدمات تهیه بلیط پذیرش 24 ساعته
سیستم تهویه مطبوع کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

سوالات متداول برای رزرو هتل ایریانو تهران

قیمت اتاق‌های هتل ایریانو تهران متفاوت می‌باشد و حداقل قیمت اتاق‌ها 1 میلیون و 80 هزار تومان است. همچنین حداکثر قیمت اتاق 1 میلیون و 900 هزار تومان می‌باشد.

هتل ایریانو تهران در خيابان وليعصر (خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان ایرنا، پلاک ۲۱) واقع شده است و دسترسی آسان به نقاط ديدنی، موزه‌ها، مراكز تجاری، اداری و تفريحی دارد.

هتل ایریانو تهران دارای یک رستوران و یک کافی شاپ به ترتیب زیر می‌باشد:

1-رستوران: در طبقه هفتم هتل با چشم انداز خیابان ولیعصر قرار دارد و دارای 70 نفر ظرفیت پذیرایی می‌باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای فست فود است.

3-کافی‌شاپ: در لابی هتل قرار گرفته است و انواع نوشیدنی‌ سرد و گرم، انواع کیک‌ و شیرینی و انواع شیک و بستنی در آن سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *