هتل ستاره اصفهان

میدان نقش جهان، خيابان حافظ

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

هتل ستاره اصفهان با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

هتل ستاره اصفهان به عنوان یکی از هتل‌های معروف و مدرن در شهر اصفهان واقع شده است. این هتل با طراحی زیبا و خدمات با کیفیت خود، گزینه‌ی مناسبی برای اقامت در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

هتل ستاره اصفهان دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و امکانات راحتی است که می‌تواند نیازهای هر مسافر را برآورده کند. علاوه بر اتاق‌ها، هتل ستاره اصفهان دارای رستورانی با منوی گوناگون است که غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. امکانات دیگری همچون چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد که برای استراحت و آرامش مسافران بسیار مناسب است. به علاوه، این هتل دارای دسترسی مناسبی می‌باشد و در دسترس مراکز خرید، اماکن تفریحی و مراکز تاریخی شهر اصفهان قرار دارد.

رزرو اتاق‌های هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان در سال 1387 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل دارای 3 طبقه، 52 اتاق و 120 تخت می‌باشد و همچنین از لابی با ظرفیت 20 نفر و رستوران با ظرفیت پذیرایی از 150 نفر برخوردار است.

هتل ستاره اصفهان | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ستاره اصفهان

یخچال آباژور حمام
مبلمان صبحانه دمپایی
تلویزیون کمد لباس رخت آویز
آب رایگان روم سرویس لوازم بهداشتی
تلفن در اتاق اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق
سیستم تهویه مطبوع سیستم اطفاء حریق سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات داخل اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل ستاره اصفهان

لابی صرافی پرینتر
فکس فتوکپی روزنامه
لاندری خودپرداز نمازخانه
پارکینگ آسانسور کافی نت
اتاق تلفن اتاق چمدان کافی شاپ
خدمات تور زنگ هشدار رستوران بام
تلفن در لابی چایخانه سنتی پله اضطراری
تاکسی سرویس تلویزیون در لابی اینترنت در لابی
خدمات خانه داری خدمات بیدار باش خدمات تهیه بلیط
مینی بار با هزینه پذیرش 24 ساعته دستگاه واکس کفش
کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

سوالات متداول برای رزرو هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان دارای اتاق‌های متنوعی می‌باشد که هزینه هر یک از اتاق‌ها متفاوت است. حداقل قیمت اتاق 652 هزار تومان می‌باشد و حداکثر قیمت اتاق 2 میلیون و 300 هزار تومان است.

هتل ستاره اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان (خیابان حافظ) واقع شده است و دسترسی آسان به میدان نقش جهان، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ لطف الله، کاخ هشت بهشت، کاخ چهلستون و … دارد.

هتل ستاره اصفهان دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ به ترتیب زیر می‌باشد:
1-رستوران سنتی: با گنجایش 70 نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است و در آن بریان مخصوص اصفهان، دیزی سنگی، خورشت‌های ایرانی، انواع کباب‌های ایرانی و غذاهای فرنگی مانند : استیک روی چدن، غذاهای دریایی و … سرو می‌شود.
2-رستوران بام: با گنجایش 150 نفر در بام هتل با چشم انداز نقش جهان واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. همچنین پذیرای مهمانان برای عصرانه با غذاهای آش رشته، آش جو و انواع نوشیدنی و شربت‌های سنتی می‌باشد.
3-کافی شاپ: در لابی هتل با ظرفیت 50 نفر قرار دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع شیرینی و کیک و انواع بستنی و میلک شیک در آن سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *