هتل لوتوس کیش

میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

هتل لوتوس کیش با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

هتل لوتوس کیش، یکی از معروف‌ترین هتل‌ها در جزیره کیش است. این هتل با طراحی زیبا و مدرن، امکانات لازم و خدمات عالی خود، محبوبیت بسیاری در بین گردشگران داخلی و خارجی دارد. هتل لوتوس کیش در نزدیکی منطقه تفریحی و توریستی جزیره واقع شده است و به راحتی به اماکن مهمی مانند کوه نور، کارتینگ، بازار مروارید و بازار زیتون دسترسی دارد.

از جمله ویژگی‌های برجسته هتل لوتوس کیش، اتاق‌های مجلل و بزرگ آن است. تمامی اتاق‌ها با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، تهویه مطبوع، تلویزیون فلت صفحه بزرگ، اینترنت بی‌سیم، بالکن و حمام شخصی مجهز شده‌اند. همچنین، هتل لوتوس کیش دارای رستورانی با آشپزی بین‌المللی، کافی‌شاپ، شاتل رایگان به سواحل و پارکینگ رایگان است. با توجه به این امکانات و خدمات، هتل لوتوس کیش یک مقصد عالی برای اقامت در جزیره کیش محسوب می‌شود.

رزرو اتاق‌های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در سال 1383 افتتاح شده و در سال 1390 بازسازی شده است. این هتل دارای 3 طبقه، 72 اتاق و 223 تخت می‌باشد و همچنین از لابی با ظرفیت 100 نفر و رستوران با ظرفیت پذیرایی از 135 نفر برخوردار است.

هتل لوتوس کیش | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل لوتوس کیش

بالکن آباژور حمام
یخچال صبحانه دمپایی
کمد لباس قفل کارتی مبلمان
لوازم بهداشتی تلفن در اتاق تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش سیستم تهویه مطبوع سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل لوتوس کیش

لابی نمازخانه لاندری
اتاق چمدان کافی شاپ آسانسور
فضای سبز پله اضطراری تاکسی سرویس
تلفن در لابی اینترنت در لابی تلویزیون در لابی
خدمات خانه داری خدمات بیدار باش مینی بار با هزینه
پذیرش 24 ساعته سیستم اعلام حریق کپسول آتش نشانی
دستگاه واکس کفش سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات

سوالات متداول برای رزرو هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در میدان امیرکبیر واقع شده است و دارای دسترسی آسان به مراکز خرید بازار زیتون، بازار مریم، بازار مروارید و بازار ونوس می‌باشد.

هتل لوتوس کبش دارای اتاق‌های متنوعی می‌باشد که هزینه هر یک از اتاق‌ها متفاوت است. حداقل قیمت اتاق 750 هزار تومان می‌باشد و حداکثر قیمت اتاق یک میلیون و 800 هزار تومان است.

هتل لوتوس کیش دارای یک رستوران و یک کافی شاپ به ترتیب زیر می‌باشد:

1-رستوران: در طبقه همکف با ظرفیت پذیرایی از 135 نفر واقع شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود.

2-کافی شاپ: در لابی هتل با ظرفیت پذیرایی از 40 نفر قرار دارد و در آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، دمنوش، کیک‌ و شکلات سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *