پارک دلفین کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

پارک دلفین کیش اولین دلفیناریوم ایران است که در جزیره زیبای کیش واقع شده است.

در اینجا می‌توانید از نمایش‌های عالی و سرگرم کننده دلفین‌ها لذت ببرید. همچنین می‌توانید از باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز دیدن کنید.

پارک دلفین کیش | میزبان بلیط

معرفی پارک دلفین کیش

اگر عاشق تماشای رقص، پریدن، نقاشی و حتی صحبت دلفین‌های بامزه هستید، زمانی که در کیش هستید برای تماشای اجرای آنها وقت بگذارید. پارک دلفین کیش اولین در نوع خود در ایران است. این مجموعه بزرگ 100 هکتار مساحت دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

دلفین‌ها موجودات باهوشی هستند که شما را شگفت زده می‌کنند. نه تنها می‌توانید از این دلفین‌های دوست داشتنی دیدن کنید، بلکه می‌توانید پس از پایان نمایش با آنها شنا کنید! شیر دریای شمالی، گربه دریایی شمالی و پنگوئن از دیگر حیواناتی می‌باشند که در این پارک جالب هستند.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش | میزبان بلیط

هنگام خرید بلیط پارک دلفین کیش، بازدید از باغ پرندگان نیز در بلیط شما لحاظ می‌شود. این باغ پرندگان دارای بیش از 57 گونه مختلف پرنده است. پلیکان، شترمرغ، ماکائو قرمز، گونه‌های مختلف لک لک، توکان، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های کمیاب مانند کروکودیل مردابی از حیوانات این پارک هستند.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش | میزبان بلیط

آکواریوم کیش جزئی از پارک دلفین کیش نیست، اما دقیقاً در کنار آن قرار دارد. یکی از بهترین راه‌‌ها برای دیدن دنیای زیر آب غواصی است، فعالیتی سرگرم کننده که می‌توانید در کیش انجام دهید. اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید غواصی کنید، این شانس را دارید که مرجان‌های رنگارنگ، ماهی‌ها، لاک پشت‌ها و بسیاری از موجودات دیگر را در آکواریوم کیش ببینید.

این آکواریوم بزرگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. یکی با حجم 50000 لیتر که شامل کوسه و کروکودیل و مار است و دیگری با حجم 20000 لیتر که 70 ماهی کمیاب و جالب دارد. لاک پشت دو متری، تاکسیدرمی و مرکز دیرینه شناسی از دیگر بخش‌های جالب این جاذبه هستند.

آدرس پارک دلفین کیش

پارک دلفین‌های کیش در جنوب شرقی این جزیره قرار دارد و فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد. از آنجایی که کیش جزیره کوچکی است، برای رسیدن به نقاط مختلف مشکل زیادی ندارید. سواحل کیش، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، کاریز کیش، مراکز خرید کیش، هندورابی و خلیج فارس برخی از این مکان‌ها هستند.

رستوران‌های نزدیک به پارک دلفین کیش

بازدید از چنین مجتمع بزرگی باید شما را گرسنه کند! اگر می‌خواهید تعدادی از بهترین غذاهای ایرانی را در این نزدیکی امتحان کنید، می‌توانید رستوران سیمرغ، رستوران فودلند و رستوران پارس را امتحان کنید. رستوران کوه نور و رستوران میرمهنا از دیگر انتخاب‌ها هستند.

هتل‌های نزدیک به پارک دلفین کیش

همانطور که گفته شد رسیدن به نقاط مختلف جزیره کیش کار سختی نیست. بنابراین می‌توانید در بیشتر هتل‌‌های جزیره اقامت کنید. اما اگر می‌خواهید نزدیک پارک دلفین کیش باشید، هتل شباویز، هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ کیش می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. همچنین کیش مکان‌های لوکس زیادی برای اقامت دارد. هتل بزرگ داریوش، هتل دریایی ترنج و هتل پانوراما از انتخاب‌های لوکس در این جزیره توریستی هستند.

سؤالات متداول در رابطه با پارک دلفین کیش

هزینه ورودی پارک دلفین کیش 380000 تومان است. البته این هزینه شامل بازدید از باغ پرندگان، کلاسیک شو و آکواریوم آب شور نیز می‌باشد.

پارک دلفین در جنوب شرقی کیش و جنب بلوار مرجان قرار دارد.

از ساعت 15:30 تا 20 امکان بازید از پارک دلفین کیش وجود دارد از ساعت 16 تا 16:45 عصر به بازدید از باغ پرندگان و از ساعت 17 تا 18:30 عصر به بازدید از استخر دلفین‌ها و شیرهای دریایی اختصاص دارد. نمایش کلاسیک شو هم تا ساعت 20 ادامه دارد.

پاییز و زمستان بهترین زمان برای بازدید از پارک دلفین می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *