پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران در پارک آب و آتش قرار گرفته است و یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری تهران می‌باشد. این پارک به دلیل طراحی منحصر به فرد، امکانات مدرن، محوطه وسیع پیاده روی و کافه‌های متنوع، مکانی مورد علاقه برای ملاقات بین مردم است.

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با ارزان‌ترین قیمت اینجا را کلیک کنید
پل طبیعت تهران | میزبان بلیط

درباره پل طبیعت تهران

پارک آب و آتش دارای مساحتی به بزرگی 24000 مترمربع می‌باشد و مجموعه‌ای از فواره‌های بی‌نظیر و چهار برج آتش است. با تاریک شدن هوا، از چهار برج پارک، آتش‌هایی تا ارتفاع 8 متر به هوا پرتاب می‌شوند. همچنین کمی جلوتر از برج‌های آتش، 240 سوراخ در محیطی دایره شکل بر روی زمین تعبیه شده‌اند که از آن‌ها فواره‌های زیبای آب همراه با رقص نور، با فشار به هوا پرتاب می‌شوند.

یکی از جاذبه‌های اصلی پارک آب و آتش، پل طبیعت است که با طراحی فوق مدرن و چشم‌اندازی زیبا با طولی حدوداً 300 متر و در ارتفاعی به بلندی 40 متر بنا شده است. پل طبیعت با عبور از بزرگراه مدرس، پارک آب و آتش را به پارک جنگلی طالقانی متصل می‌کند و یکی از برجسته‌ترین پل‌های خاورمیانه محسوب می‌شود.

امکانات پل طبیعت تهران

به جز مناطق پیاده‌روی، پارک مکان‌های متنوعی را برای همه سنین فراهم آورده است. یک سالن سینما وجود دارد که به فیلم‌های فضا و نجوم و سیاره‌نما اختصاص دارد. سالن آمفی تئاتر پارک 370 نفر ظرفیت دارد و برای رویدادهای اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دوستداران ورزش، باشگاه اسکیت و اسکیت بورد، دستگاه‌های ورزشی، مسیرهای دوچرخه سواری و حتی آموزش اسب وجود دارد. در قسمت جنوبی پارک، فودکورت با تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد.

موقعیت مکانی پل طبیعت تهران

پارک آب و آتش در شمال شهر تهران و بین دو ایستگاه مترو خط شهید حقانی و شهید همت قرار دارد. میدان ونک و ایستگاه اتوبوس BRT در فاصله 10 دقیقه‌ای(پیاده‌روی) پارک قرار دارد. پارک آب و آتش با سه بزرگراه حقانی، مدرس و همت هم مرز است که آن را به نقاط مختلف تهران متصل می‌کند. قبل از بازدید از پارک آب و آتش می‌توانید از موزه دفاع مقدس که درست در کنار ایستگاه مترو شهید حقانی قرار دارد، دیدن کنید.

هتل‌های نزدیک به پل طبیعت تهران

اگر می‌خواهید در فاصله‌ای نه چندان دور از پارک آب و آتش و پل طبیعت بمانید، گزینه‌هایی در شمال تهران دارید. برای اقامتی مجلل، از هتل‌های 5 ستاره، هتل لاله، هتل پارسیان استقلال، هتل تاج محل یا هتل اسپیناس پالاس دیدن کنید. همچنین برای اقامت مقرون به صرفه‌تر، هتل‌های 3 ستاره، هتل الماس یا هتل کارون را در نظر بگیرید.

رستوران‌های نزدیک به پل طبیعت تهران

فودکورت پارک آب و آتش در قسمت جنوبی پارک واقع شده است و تنوع زیادی از غذاها و قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. غذاهای سنتی ایرانی، همبرگر، غذاهای دریایی، پیتزا و پاستا، سالاد تازه، بستنی، قهوه و دسر در اینجا قابل سرو است.

سؤالات مرتبط با پل طبیعت تهران

ورود به پارک آب و آتش و پل طبیعت تهران به صورت رایگان می‌باشد و نیازی به تهیه‌ی بلیط نمی‌باشد.

پل طبیعت تهران از ساعت 6 صبح تا 30 دقیقه بامداد قابل بازدید می‌باشد.

پل طبیعت در محل تلاقی بزرگراه‌های اصلی شهر تهران از جمله بزرگراه حقانی، همت، رسالت و مدرس قرار دارد. مسیرهای متعددی برای رفتن به پل طبیعت وجود دارد.

محبوب‌ترین بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما مشهد به تهران

بلیط هواپیما کیش به تهران

بلیط هواپیما اصفهان به تهران

بلیط هواپیما شیراز به تهران

بلیط هواپیما بندرعباس به تهران

بلیط هواپیما اهواز به تهران

بلیط هواپیما قشم به تهران

بلیط هواپیما یزد به تهران

بلیط هواپیما کرمان به تهران

محبوب‌ترین هتل‌های تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل استقلال تهران

هتل انقلاب تهران

هتل بزرگ تهران

هتل کوثر تهران

هتل ولیعصر تهران

هتل پاریز تهران

هتل پامچال تهران

هتل ورنوس تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *