هتل اصفهان اصفهان

خيابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی، کوچه بنفشه

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

هتل اصفهان اصفهان با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

هتل اصفهان از معروف‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های اصفهان است. این هتل در قلب شهر اصفهان واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی عالی خود، به راحتی قابل دسترسی برای گردشگران و مسافران است. هتل اصفهان با طراحی مدرن و خدمات با کیفیتی که ارائه می‌دهد، همواره توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند. اتاق‌های زیبا و راحت، رستوران با منوی گسترده و انواع غذاهای محلی و بین المللی، سالن کنفرانس بزرگ برای برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های تخصصی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، وای فای رایگان و خدمات نظافتی از جمله امکاناتی هستند که در هتل اصفهان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. به علاوه، پرسنل حرفه‌ای و مهربان هتل، همواره به تمامی نیازها و درخواست‌های مسافران پاسخگو هستند و تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای میهمانان خود فراهم کنند.

با توجه به سابقه و شهرت خوبی که هتل اصفهان دارد، از این هتل برای اقامت در سفر به اصفهان بسیار استقبال می‌شود. علاوه بر این، هتل اصفهان با داشتن امکانات و خدمات مناسب، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای برگزاری همایش‌ها، مراسم‌های تخصصی و همچنین جلسات کاری است. همچنین، موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی اماکن تاریخی و گردشگاه‌های مهم شهر، باعث می‌شود تا مسافران بتوانند به راحتی از این اماکن دیدنی و تفریحی بهره‌برداری کنند. در نتیجه، هتل اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان است و هر ساله بسیاری از مسافران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند.

رزرو اتاق‌های هتل اصفهان اصفهان

هتل اصفهان اصفهان در سال 1355 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل دارای 4 طبقه، 102 اتاق و 200 تخت می‌باشد و همچنین از لابی با ظرفیت 80 نفر و رستوران با ظرفیت پذیرایی از 100 نفر برخوردار است.

هتل اصفهان اصفهان | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل اصفهان اصفهان

یخچال دراور حمام
مبلمان تلویزیون دمپایی
رخت آویز چای ساز صبحانه
آب رایگان روم سرویس لوازم بهداشتی
تلفن در اتاق اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق
سیستم تهویه مطبوع سیستم اطفاء حریق سیستم گرمایش و سرمایش
امکان شارژ وسایل الکترونیکی سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل اصفهان اصفهان

لابی صرافی پرینتر
فکس روزنامه پارکینگ
آرایشگاه فتوکپی نمازخانه
آسانسور کافی شاپ اتاق چمدان
پله اضطراری تلفن در لابی تاکسی سرویس
چایخانه سنتی صندوق امانات اینترنت در لابی
تلویزیون در لابی خدمات بیدار باش شبکه پخش فیلم
خدمات تهیه بلیط پذیرش 24 ساعته خدمات خانه‌داری
دستگاه واکس کفش کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

سوالات متداول برای رزرو هتل اصفهان اصفهان

هتل اصفهان دارای اتاق‌های متنوعی می‌باشد که هزینه هر یک از اتاق‌ها متفاوت است. حداقل قیمت اتاق 600 هزار تومان می‌باشد و حداکثر قیمت اتاق 2 میلیون و 420 هزار تومان است.

هتل اصفهان در خيابان مطهری(جنب بیمارستان شهید بهشتی، کوچه بنفشه) واقع شده است و دسترسی آسان به سی و سه پل، کلیسای وانک، پل مارنان و … دارد.

هتل اصفهان دارای یک رستوران و یک کافی‌شاپ به ترتیب زیر می‌باشد:
1-رستوران: در طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر می‌باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود.
2-کافی شاپ: در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر می‌‎باشد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع شیرینی و کیک و انواع میان وعده در آن سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *