برج میلاد تهران

بلافاصله پس از ساخت برج میلاد به نماد جدید تهران تبدیل شد و تقریباً از هر نقطه شهر قابل مشاهده است. برج میلاد با 435 متر ارتفاع، ششمین برج بلند جهان و بلندترین ساختمان تهران است. این برج نه تنها منظره‌ای از شهر را به نمایش می‌گذارد، بلکه در آن فعالیت‌های تجاری و سرگرمی هم انجام می‌شود.

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل‌های تهران با ارزان‌ترین قیمت اینجا را کلیک کنید.
برج میلاد تهران | میزبان بلیط

معماری برج میلاد تهران

ساخت برج میلاد 11 سال به طول انجامید و سرپرستی آن بر عهده معمار ایرانی محمدرضا حافظی بود. این برج در 30 بهمن 1387 توسط شهردار تهران در حضور 250 خبرنگار از سراسر جهان به طور رسمی افتتاح شد.

این برج شامل 5 قسمت است که عبارتند از فونداسیون، لابی ورودی، شفت، سازه سر و آنتن. لابی شامل 6 طبقه و شامل واحدهای تجاری، سالن‌های نمایشگاه و فودکورت می‌باشد. شش آسانسور بازدیدکنندگان را در امتداد یک شفت بتنی با سرعت 7 متر بر ثانیه به طبقات فوقانی می‌آورند. سازه سر برج از 12 طبقه تشکیل شده است و قسمت آنتن میزبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آنتن‌های خصوصی است.

سرگرمی و تفریحات در برج میلاد

برج میلاد دارای فروشگاه‌های متنوع می‌باشد و همچنین دارای سالن همایش‌ و نمایشگاه برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف است. سکوی دید باز از پرطرفدارترین قسمت‌های برج می‌باشد که در آن نمای پانوراما 360 درجه از شهر و کوه‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از گالری هنری و موزه برج دیدن کنید. همچنین دارای رستوران گردان با چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه‌های اطراف شهر است.

موقعیت مکانی برج میلاد

برج میلاد در بخش شمالی شهر قرار دارد. این منطقه دارای چندین مرکز خرید، کافی شاپ‌های مدرن و رستوران است. در قسمت شرقی پارک پردیسان که در کنار برج میلاد قرار دارد، موزه حیات وحش و موزه تنوع زیستی قرار دارد. همچنین می‌توانید از پارک دلفین میلاد دیدن کنید که 15 دقیقه پیاده تا برج فاصله دارد.

راحت‌ترین راه برای رسیدن به برج میلاد استفاده از تاکسی است زیرا از هر ایستگاه مترو فاصله زیادی دارد. این برج به طور گسترده در بین رانندگان تاکسی شناخته شده است و راه‌های خروجی مناسبی از بزرگراه‌های اطراف دارد. با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی تهران، پارک ملت، پل طبیعت و پارک آب و آتش برسید.

هتل‌های نزدیک به برج میلاد

شمال تهران که برج میلاد در آن قرار دارد پر از هتل‌های درجه یک است. به عنوان نمونه می‌توان به هتل‌های 5 ستاره پارسیان استقلال، هتل تاج محل و هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد. از هتل‌های با صرفه اقتصادی نزدیک به برج میلاد می‌توان از هتل‌های زیتون و بولوار نام برد.

رستوران‌های نزدیک به برج میلاد

اولین انتخابی که هنگام فکر کردن به غذا در کنار برج میلاد به ذهن می‌رسد، رستوران گردان خود برج است. می‌توانید نه تنها غذا بخورید بلکه از منظره تماشایی لذت ببرید. همچنین در محله شهرک غرب، گزینه‌های زیادی پیدا خواهید کرد: غذاهای ترکی در آپوستروف، ترکیبی از غذاهای بین‌المللی در تماشا و قهوه در کافه سام.

سؤالات رایج مرتبط با برج میلاد تهران

ساعت کاری برج میلاد از 9 الی 23 می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 8585-021 تماس بگیرید.

این برج در بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، مسیر اختصاصی برج میلاد واقع شده است. این برج راه‌های خروجی مناسبی از بزرگراه‌های اطراف دارد و دارای دسترسی آسان با خودرو می‌باشد.

بهای بلیط برای بازدید از برج میلاد به ترتیب زیر می‌باشد:
1)سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری، موزه مشاهیر شامل هزینه 88000 تومان است.
2)سکوی دیدباز شامل هزینه 61000 تومان است.

محبوب‌ترین بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما مشهد به تهران

بلیط هواپیما کیش به تهران

بلیط هواپیما اصفهان به تهران

بلیط هواپیما شیراز به تهران

بلیط هواپیما بندرعباس به تهران

بلیط هواپیما اهواز به تهران

بلیط هواپیما قشم به تهران

بلیط هواپیما یزد به تهران

بلیط هواپیما کرمان به تهران

محبوب‌ترین هتل‌های تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل استقلال تهران

هتل انقلاب تهران

هتل بزرگ تهران

هتل کوثر تهران

هتل ولیعصر تهران

هتل پاریز تهران

هتل پامچال تهران

هتل ورنوس تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *