هتل آفتاب اصفهان

خیابان زینبیه، خیابان آیت الله غفاری، خیابان آزادی، کوچه شبنم

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

هتل آفتاب اصفهان با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

هتل آفتاب اصفهان، یکی از معروف‌ترین و بزرگترین هتل‌های اصفهان است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل با معماری زیبا و مدرن خود به گردشگران و مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند، اقامتی راحت و لذت بخش را ارائه می دهد. هتل آفتاب اصفهان بیش از 20 اتاق دارد که همگی با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و مینی بار می‌باشند.

هتل آفتاب اصفهان به عنوان یک هتل دو ستاره، خدماتی متنوع و بی‌نظیر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. رستوران هتل نیز غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند و می‌توانید در فضای آرام و دلنشین آن لذت خوردن از صبحانه، ناهار و شام را تجربه کنید. علاوه بر این، هتل آفتاب اصفهان دارای سالن بزرگی است که برای برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و مراسم‌های خصوصی قابل استفاده است. با توجه به موقعیت مرکزی هتل، دسترسی آسان به اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان نیز برای مسافران این هتل امری آسان است. به طور کلی، هتل آفتاب اصفهان با امکانات و خدمات خود، انتخابی عالی برای اقامت در شهر اصفهان است.

رزرو اتاق‌های هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان در سال 1397 افتتاح شده است.

این هتل دارای 4 طبقه، 23 اتاق و 51 تخت می‌باشد و همچنین از لابی با ظرفیت 10 نفر و رستوران با ظرفیت پذیرایی از 40 نفر برخوردار است.

در سایت میزبان بلیط می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان و تور اصفهان را رزرو کنید.

هتل آفتاب اصفهان | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل آفتاب

حمام دمپایی تلویزیون
آباژور یخچال صبحانه
رخت آویز پاورسوئیچ آب رایگان
لوازم بهداشتی تلفن در اتاق اینترنت در اتاق
تلویزیون در اتاق سیستم تهویه مطبوع سیستم اطفاء حریق
سیستم گرمایش و سرمایش امکان شارژ وسایل الکترونیکی سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل آفتاب

لابی پارکینگ نمازخانه
زنگ هشدار اتاق چمدان مینی بار
تلفن در لابی تلویزیون در لابی اینترنت در لابی
پذیرش 24 ساعته خدمات خانه داری کپسول آتش نشانی
سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

سوالات متداول برای رزرو هتل آفتاب

هتل آفتاب اصفهان دارای اتاق‌های متنوعی می‌باشد که هزینه هر یک از اتاق‌ها متفاوت است. حداقل قیمت اتاق 269 هزار تومان می‌باشد و حداکثر قیمت اتاق 2 میلیون و 833 هزار تومان است.

هتل آفتاب اصفهان در خیابان زینبیه (خیابان آیت الله غفاری، خیابان آزادی، کوچه شبنم) واقع شده است و دسترسی آسان به حرم زینبیه، باغ فدک و باغ غدیر دارد.

هتل آفتاب اصفهان دارای رستوران و کافی شاپ در بام هتل با چشم انداز زیبای حرم مطهر زینبیه است که در آن انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *