بازار مرجان کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

بازار مرجان کیش، یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود که سالانه گردشگران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون است و از جمله آن‌ها می‌توان به فود کورت و آکواریوم آن اشاره کرد.

بازار مرجان کیش | میزبان بلیط

معرفی بازار مرجان کیش

در سال 1370، بازار مرجان در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع افتتاح شد. این مرکز خرید دارای یک طبقه با 200 غرفه تجاری، 80 دفتر اداری، 120 سوئیت، 2 رستوران، 2 کافه و آکواریوم بزرگ با 800 گونه مختلف از ماهیان و آبزیان می‌باشد.

مغازه‌های تجاری بازار مرجان شامل فروش لوازم خانگی، لوازم برقی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، شکلات، قهوه، کیف، کفش، مواد غذایی، کالای خواب و لوازم خرازی و… می‌شود.

موقعیت مکانی بازار مرجان

بازار مرجان کیش در نزدیکی پارک ساحلی مرجان واقع شده است و در این ساحل امکانات تفریحی نظیر قایق سواری، دوچرخه، موتور شارژی و … وجود دارد.

رستوران‌‌های نزدیک به بازار مرجان

داخل بازار مرجان کیش دو رستوران با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست‌فود قرار دارد. همچنین دو کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، بستنی و کیک موجود هست.

هتل‌های نزدیک به بازار مرجان

بازار مرجان کیش دارای 120 سوئیت می‌باشد و همچنین هتل یاقوت، هتل کوثر، هتل لیلیوم، هتل مارینا پارک، هتل پارمیس، هتل آبادگران، هتل پارمیدا، هتل آرامیس پلاس، هتل پارسیان و هتل ارم در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند.

سؤالات متداول در رابطه با بازار مرجان کیش

آدرس بازار مرجان کیش عبارتست از:
کیش، جاده جهان، بلوار مرجان، مرجان 8، مرجان 5.

برای ورود به بازار مرجان کیش نیاز به پرداخت هزینه‌ای نمی‌باشد.

ساعت کاری بازار مرجان کیش از ساعت 10 صبح الی 22 می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *