قلعه جنی کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

قلعه جنی کیش یکی از دیدنی‌های تاریخی کیش است که سالانه پذیرای گردشگران زیادی می‌باشد. در رابطه با این قلعه داستان‌های ترسناکی وجود دارد که بیشتر مربوط به حضور اجنه در آن می‌باشد.

برای خرید بلیط هواپیما کیش یا رزرو هتل‌های کیش یا رزرو تورهای کیش می‌توانید به میزبان بلیط مراجعه کنید.

قلعه جنی کیش | میزبان بلیط

معرفی قلعه جنی کیش

بنای قلعه به شکل مستطیل‌ می‌باشد که دارای دو برج نگهبانی است. بر روی این برج‌ها سوراخ‌هایی مربع‌شکل تعبیه شده است و همچنین دور تا دور قلعه، مکان‌هایی برای نگهبانی و نشانه‌گیری، وجود دارد. این بنا در دو طبقه ساخته شده و حیاط و باغچه کوچکی در وسط آن دیده می‌شود.

در اوایل دهه 40 هجری شمسی، از این قلعه به‌ عنوان ژاندارمری کیش استفاده می‌شد که براساس داستا‌ن‌هایی که در رابطه با آن وجود دارد چهار سرباز به طور نامشخصی با بدنی بی‌جان، چشمان بهت‌زده و صورت کبود در آنجا مرده‌اند.

موقعیت مکانی قلعه جنی

این قلعه در نزدیکی کشتی یونانی و در غرب جزیره کیش قرار گرفته است و باید به سمت جاده جهان بروید. این قلعه فاصله زیادی با مرکز کیش ندارد و به راحتی می‌توانید از دیگر مکان‌های گردشگری کیش نظیر سواحل کیش، شهر باستانی حریره، مجموعه پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، مراکز خرید کیش، هندورابی و خلیج فارس بازدید کنید.

نزدیک‌ترین رستوران‌ها به قلعه جنی

رستوران بام رویایی، رستوران آفتابگردان، رستوران پدیده البرز، رستوران تهران، رستوران وزرا، کافه رستوران فلای بورد، رستوران و کافه فراتی و رستوران چاپس گریل از نزدیکترین رستوران‌ها به قلعه جنی کیش می‌باشند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به قلعه جنی

هتل ترنج کیش، هتل ستاره طلایی کیش، هتل لوکس کیش، هتل آفتاب شرق کیش، هتل اسپادانا کیش و هتل ارم کیش از نزدیکترین هتل‌ها به قلعه جنی کیش می‌باشند.

سؤالات متداول در رابطه با قلعه جنی

در حال حاضر بازدید از قلعه جنی به صورت رایگان می‌باشد.

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از قلعه بازدید کنید و شب‌ها قلعه بسیار ترسناک می‌باشد.

آدرس دقیق قلعه جنی کیش عبارتست از:
جاده جهان، نرسیده به کشتی یونانی و قبل از آخرین میدان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *