هتل عباسی اصفهان

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه

هتل عباسی اصفهان با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

رزرو اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا گردید. این هتل 5 ستاره در سال 1344 بنای آن با سبکی مدرن افتتاح شد و در سال 1390 بازسازی شد.

هتل عباسی دارای سه طبقه، 225 اتاق و 500 تخت است و دارای لابی با ظرفیت 70 نفر می‌باشد. همچنین دارای پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت 51 خودرو و پارکینگ سرباز با ظرفیت 137 خودرو است.

هتل عباسی اصفهان | میزبان بلیط

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل عباسی

تلفن حمام مبلمان
دراور دمپایی آباژور
اینترنت تلویزیون یخچال
چای ساز رخت آویز کمد لباس
روم سرویس آب رایگان صندوق امانات
لوازم بهداشتی سیستم تهویه مطبوع سیستم اطفاء حریق
سیستم گرمایش و سرمایش امکان شارژ وسایل الکترونیکی سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات و خدمات عمومی هتل عباسی

لابی سونا جکوزی
فکس صرافی لاندری
فتوکپی پرینتر ماساژ
فروشگاه نمازخانه استخر
پارکینگ کتابخانه روزنامه
کافی نت آسانسور خودپرداز
کافی شاپ مرکز خرید اتاق تلفن
اتاق چمدان خدمات تور فضای سبز
پله اضطراری رستوران بام سالن ورزشی
خدمات پزشکی خدمات باربری چایخانه سنتی
تاکسی سرویس صندوق امانات آژانس مسافرتی
تلفن در لابی اینترنت در لابی تلویزیون در لابی
پذیرش 24 ساعته خدمات خانه داری خدمات بیدار باش
دستگاه واکس کفش شبکه پخش فیلم خدمات تهیه بلیط
کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع سیستم اعلام حریق
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

سوالات مرتبط برای رزرو هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در خیابان گلدسته واقع شده است و دارای دسترسی آسان به جاذبه‌‎‌های تاریخی و تفریحی متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و کاخ چهلستون دارد.

هتل عباسی اصفهان دارای سه رستوران(رستوران چهلستون، سفره خانه سنتی و رستوران چشم انداز)، یک کافی شاپ(کافه تریا نقش جهان) و یک چایخانه سنتی است. رستوران چهلستون در دو طبقه و با ظرفیت 400 نفر، گنجینه‌ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. سفره خانه سنتی مهمانسرا، در انتهای محوطه باغ و در ضلع شرقی آن قرار دارد. این سفره خانه در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، میزبانی با شکوه برای مهمانان خود است. رستوران چشم انداز در فضای باز رستوران واقع در بام مهمانسرا 250 نفر ظرفیت دارد و گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی، جمع‌های دوستانه و یا گردهمایی شغلی صمیمانه به شمار می‌آید. چای خانه سنتی در ضلع شمالی مهمانسرا با دیوارها و سقف بلند کاشی کاری شده و دو ایوان دو طبقه به عنوان چایخانه از آن استفاده می‌شود. کافه تریا نقش جهان آمیزه‌ای از نقش‌های زیبا و طرح‌های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای دیدارهای رسمی و دوستانه شما فراهم می‌آورد.

مهمانسرای عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشند. نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ منظره‌ای بدیع را برای اتاق‌های مشرف به باغ به ارمغان می‌آورد. سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت‌ها، از جمله عناصر طراحی داخلی است که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *