کشتی یونانی کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

کشتی یونانی کیش در نزدیکی روستا باغو (جنوب غربی کیش) و در حوالی میدان غروب قرار دارد.

کشتی یونانی کیش | میزبان بلیط

معرفی کشتی یونانی کیش

بیش از 50 سال است که آب‌های نیلگون خلیج فارس در جزیره کیش میهمان دارد. کشتی یونانی یا خولا اف کشتی بخار باری بود که در جزیره کیش به ساحل نشسته است.

کشتی یونانی در سال 1943 توسط انگلیسی‌ها ساخته شد و نام اصلی آن Empire Trumpet بود. این کشتی در طول عمر طولانی‌اش، صاحبان انگلیسی، ایرانی و یونانی زیادی دارد.

آن‌ها اغلب نام آن را تغییر می‌دادند. نچرالیست، کوروش پارسی، همدان و کولا اف از نام‌های سابق آن هستند. کشتی یونانی با مساحت 673 متر مربع و وزن بیش از 7000 تن در سال 1966 به گل نشست.

هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند که چه چیزی باعث غرق شدن کشتی شده است، اما برخی افراد می‌گویند که به دلیل بیمه زیاد آن توسط شرکت بریتانیایی، کاپیتانش عمداً آن را داخل ساحل به گل نشانده است.

پس از غرق شدن کشتی، هر گونه تلاش برای شناور کردن مجدد کشتی ناموفق بود و از آن زمان کشتی شروع به زنگ زدن و شکستن کرد.

در نزدیکی کشتی یونانی چکارهایی می‌توان انجام داد؟

در حال حاضر کشتی یونانی در قسمت جنوبی جزیره خوابیده است و به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. بهترین زمان برای بازدید از این کشتی، غروب آفتاب است که منظره آن برای گرفتن عکس عالی می‌باشد.

دیگر کارهای سرگرم کننده‌ای که می‌توانید در آنجا انجام دهید، شترسواری و اسب سواری در کنار ساحل است. همچنین یک پارک ساحلی در آنجا وجود دارد که می‌توانید تنقلات و غذا از آنجا بخرید. در نزدیکی ساحل، پیست دوچرخه سواری وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

محل کشتی یونانی کجاست؟

کشتی یونانی در قسمت جنوبی جزیره قرار دارد. پس کمی با مرکز کیش فاصله دارید. اما از آنجایی که کیش جزیره‌ای واقعاً کوچک است، برای رسیدن به جاذبه‌های دیگر مشکلی ندارید و با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید از جنوب به شمال جزیره بروید.

سواحل کیش، شهر باستانی حریره، مجموعه پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، مراکز خرید کیش، هندورابی و خلیج فارس از دیگر مکان‌های گردشگری کیش هستند.

در نزدیکی کشتی یونانی چه رستوران‌هایی وجود دارد؟

اگر می‌خواهید غذای خود را در نزدیکی این کشتی مرموز میل کنید، می‌توانید از رستوران‌هایی استفاده کنید که در پارک ساحلی قرار دارند. همچنین می‌توانید رستوران‌های اطراف مانند رستوران کلبه درویش، رستوران شاندیز و رستوران سالود را امتحان کنید.

چه هتل‌هایی در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند؟

بیشتر هتل‌های کیش در قسمت شرقی جزیره قرار دارد در حالی که کشتی یونانی در سمت جنوب غربی می‌باشد. اما فقط 15 دقیقه طول می‌کشد تا به این قسمت از جزیره برسید. بنابراین، پیدا کردن مکانی در نزدیکی کشتی یونانی مشکلی برای شما نخواهد بود.

اگر می‌خواهید در یک هتل مجلل اقامت کنید، می‌توانید از بین هتل دریایی ترنج، هتل مارینا پارک، هتل شایگان، هتل بزرگ داریوش و هتل بین‌المللی شایان یکی را انتخاب کنید.

اگر می‌‎خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و در یک هتل ارزان قیمت اقامت کنید، هتل سیمرغ، هتل ستاره، هتل پانیذ، هتل ققنوس، هتل خاتم، هتل فانوس، هتل شباویز و هتل تماشا از جمله این هتل‌ها هستند.

سؤالات متداول در رابطه با کشتی یونانی

در حال حاضر بازدید از کشتی یونانی به صورت رایگان می‌باشد. در گذشته به دلیل اینکه امکان غواصی فراهم بود ورودی داشت. اما به دلیل فرسایش کشتی امکان نزدیک شدن به کشتی فراهم نیست و خطرناک می‌باشد.

هتل ترنج کیش در 6 کیلومتری و 800 متری کشتی یونانی قرار دارد و حدوداً 11 دقیقه فاصله دارد.

پارک آبی اوشن در 9 کیلومتری و 900 متری هتل قرار دارد و این پارک آبی مجهز به استخر، سونا و جکوزی‌، امکانات موج‌سواری، اسپا و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *