مرکز خرید دامون کیش

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

کلیک کنید

مرکز خرید دامون کیش با طراحی منحصر به فرد و نورپردازی فوق‌العاده از جمله لوکس‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش می‌باشد. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون است و از جمله آن‌ها می‌توان به فود کورت، سینما، شهربازی و پیست یخ اشاره کرد.

مرکز خرید دامون کیش | میزبان بلیط

معرفی مرکز خرید دامون کیش

در سال 1391، مرکز خرید دامون در زمینی به مساحت 4300 متر مربع و زیر بنا 13300 متر مربع افتتاح شد. این مرکز خرید دارای سه طبقه با 100 غرفه تجاری می‌باشد که طبقه سوم آن مختص به فود کورت است.

مغازه‌های تجاری دامون شامل فروش پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، عینک، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، وسایل الکترونیکی، لپ‌تاپ و کامپیوتر و… می‌شود.

موقعیت مکانی مرکز خرید دامون

بازار دامون در قسمت شمالی جزیره کیش و در ابتدای شهرک دامون قرار گرفته است. از طریق تاکسی و ون‌های جزیره برای میدان وصال به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.

رستوران‌های نزدیک به مرکز خرید دامون

طبقه سوم بازار دامون شامل فود کورت می‌شود که در آن انواع غذاهای ایرانی، فست فود، لبنانی و چینی وجود دارد. همچنین در اطراف دامون، رستوران وزرا، رستوران تهران، فست فود خانه برگر، رستوران رویال استار و رستوران مشاهیر قرار دارد.

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید دامون

هتل گلدیس، هتل اسپادانا، هتل صدف، هتل شایلی، هتل میراژ، هتل پرشیا، هتل ققنوس، هتل دیدار، هتل پارس نیک، هتل آرامش، هتل گامبرون، هتل فارابی، هتل ققنوس و هتل آپارتمان احتشام از نزدیکترین هتل‌ها به مرکز خرید دامون هستند.

سؤالات متداول در رابطه با مرکز خرید دامون کیش

آدرس مرکز خرید دامون عبارتست از:
کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران، ابتدای شهرک دامون.

برای ورود به مرکز خرید دامون نیاز به پرداخت هزینه‌ای نمی‌باشد ولی برای استفاده از شهربازی، پیست یخ و سینما نیاز به پرداخت ورودی است.

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش از ساعت 9:30 صبح الی 23 می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *