بلیط هواپیما مشهد

برای مشاهده پروازهای مشهد کلیک کنید

بلیط هواپیما مشهد با مناسب‌ترین قیمت در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و پشتیبانان سایت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما تهران به مشهد

بلیط هواپیما اصفهان به مشهد

بلیط هواپیما کیش به مشهد

بلیط هواپیما اهواز به مشهد

بلیط هواپیما بندرعباس به مشهد

بلیط هواپیما تبریز به مشهد

بلیط هواپیما شیراز به مشهد

بلیط هواپیما بوشهر به مشهد

بلیط هواپیما کرمان به مشهد

بلیط هواپیما قشم به مشهد

بلیط هواپیما اردبیل به مشهد

بلیط هواپیما ساری به مشهد

بلیط هواپیما یزد به مشهد

بلیط هواپیما کرمانشاه به مشهد

بلیط هواپیما رشت به مشهد

بلیط هواپیما زاهدان به مشهد

بلیط هواپیما آبادان به مشهد

بلیط هواپیما گرگان به مشهد

بلیط هواپیما همدان به مشهد

بلیط هواپیما رامسر به مشهد

بلیط هواپیما ایلام به مشهد

بلیط هواپیما جیرفت به مشهد

بلیط هواپیما بیرجند به مشهد

بلیط هواپیما ارومیه به مشهد

میزبان بلیط به صورت تخصصی در رابطه با بلیط هواپیما مشهد فعالیت دارد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد کافی است که در قسمت جستجو شهر مبدأ و مقصدتان را وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ، کلیه پروازها به ترتیب ارزان به گران ظاهر می‌شود. این سایت مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای بلیط هواپیما به مشتریانش ارائه می‌دهد.

-برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد از شهرهای پر رفت و آمد نظیر تهران، کیش، اصفهان، شیراز، بندرعباس و تبریز بهتر است که حداقل 3 هفته قبل از حرکت رزرو کنید تا قیمتی کمتر از میانگین دریافت کنید. اما برای شهرهای کم رفت و آمد نظیر جیرفت، ماکو، سبزوار، طبس، خوی و مراغه به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد در ماه شهریور و مهر گران‌تر از ماه‌های دیگر می‌باشد و در ماه بهمن ارزان‌ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما است.

-علاوه بر بلیط هواپیما مشهد در میزبان بلیط می‌توانید هتل‌های مشهد و تورهای مشهد تهیه کنید. تمامی هتل‌های مشهد در میزبان بلیط قابل رزرو می‌باشد و حتی تورهای ترکیبی ارائه می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما مشهد

-به دنبال بلیط هواپیما ارزان مشهد هستید؟ به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط مشهد را از شهرهای مختلف در اینجا پیدا کنید. تنها لازمست که در قسمت جستجو، مبدأ مورد نظرتان را وارد کرده و در مقصد مشهد را انتخاب کنید. پس از انتخاب تاریخ، کلیه‌ی پروازهای تاریخ مدنظرتان را می‌توانید مشاهده کنید که به ترتیب قیمت از ارزان به حداکثر قیمت قابل مشاهده هستند.

-فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد تنها فرودگاه مشهد است که این فرودگاه در میدان پانزده خرداد، انتهای بلوار جمهوری اسلامی واقع شده است. فاصله این فرودگاه با مرکز شهر تنها 7 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن با حرم امام رضا(ع) حدود 8 کیلومتر می‌باشد.

-این فرودگاه دارای دسترسی مترو(خط 1 مترو)، اتوبوس شرکت واحد(خط 77 شرکت اتوبوسرانی) و نیز ایستگاه تاکسی دربستی(با 300 دستگاه تاکسی) است. همچنین دسترسی به چهار پارکینگ که شامل پارکینگ ترمینال 1 با ظرفیت پارک 2000 خودرو، پارکینگ ترمینال 2 با ظرفیت پارک 500 خودرو، پارکینگ ترمینال 3 با ظرفیت پارک 2000 خودرو و پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک 400 خودرو می‌باشد.

-پایانه‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دارای دو ترمینال می‌باشد که ترمینال یک شامل پروازهای داخلی است و در زمینی به مساحت 38 هزار متر مربع بنا شده است. ورودی پروازهای داخلی در ضلع شرقی و پذیرش بار، دریافت کارت پرواز و نیز سوار شدن به هواپیما از ضلع غربی این ترمینال انجام می‌شود. ترمینال دو مخصوص خروجی پروازهای خارجی بوده و بیش از 21 هزار متر مربع مساحت دارد.

-امکانات فرودگاه شهید هاشمی نژاد شامل آسانسور، پله برقی، اجاره خودرو بدون راننده، خدمات تاکسی بین شهری و خدمات تاکسی شهری، خدمات تلفن شهری و بین شهری کارتی، دسترسی به اینترنت، دفاتر ترافیک شرکت‌های هوایی، دفاتر فروش بلیط و رزرو هتل، راهنمای مسافر، رستوران، غرفه‌های بدلیجات، زعفران، سوغات، صنایع دستی، عطر، عینک و ساعت، نمازخانه، خدمات CIP، بسته بندی بار، جامه دان و اشیای گمشده و خدمات اورژانس می‌شود.

سوالات متداول برای بلیط هواپیما مشهد

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد تنها فرودگاه مشهد می‌باشد که دومین فرودگاه پر رفت و آمد ایران پس از فرودگاه مهرآباد است. 8 میلیون مسافر داخلی و خارجی سالانه در فرودگاه مشهد جابجا می‌شوند.

هواپیمایی آتا، هواپیمایی ساها، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی معراج، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی تابان، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی سپهران به مشهد پرواز مستقیم دارند.

مقصدهای تهران، تبریز، اصفهان، کاشان، ارومیه، اهواز، بندرعباس، بوشهر، کیش، شیراز، بیرجند، یزد، آبادان، اردبیل، چابهار، کرمانشاه، خرم آباد، رشت، ساری، زاهدان، نوشهر و ایلام از پروازهای داخلی فرودگاه مشهد می‌باشد و مقصدهای بیروت، کویت، نجف، دبی، کابل، مزارشریف، بغداد، بیروت، دهلی و بصره شامل پروازهای خارجی فرودگاه مشهد است.

با توجه به سرمای زمستان مشهد در ماه‌های آذر و دی مسافران کمتری به مشهد می‌روند به همین دلیل قیمت بلیط مشهد در این دو ماه ارزان‌تر از ماه‌‌های دیگر است.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد دو هفته قبل از پرواز می‌باشد زیرا مشهد از مقاصد پر رفت و آمد پروازهای داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *